2021-06-17
Szkolna Komisja Rekrutacyjna w składzie: p. Grzegorz Malendowicz, p. Małgorzata Staszak, p. Ewa Seroczyńska, p.Beata Osowska-Malendowicz, zakwalifikowała 90 uczniów z klas 1 i 4-8 na poszczególne zajęcia:
- zajęcia rozwijające umiejętności matematyczne
(prowadząca p. J. Jesionowska)
- zajęcia rozwijające umiejętności z j.
angielskiego (prowadzący p. K. Kruczyński)
- zajęcia rozwijające umiejętności przyrodnicze
(prowadząca p. W. Krygier)
- zajęcia rozwijające umiejętności geograficzne
(prowadząca p. W. Krygier)
- zajęcia rozwijające umiejętności biologiczne
(prowadząca p. J. Balcerak)
- zajęcia rozwijające umiejętności z
informatyki (prowadzący p. A. Michorzewski)
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z matematyki
(prowadząca p. S. Leśniewska)
- zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze z j.
angielskiego (prowadzący: p. A. Demianiuk, p. K. Kruczyński)
- zajęcia specjalistyczne:
* logopedia (prowadząca p. M. Falkowska)
Szkolnym koordynatorem projektu jest p. Beata Osowska-Malendowicz.
2020-12-22
Plakat informacyjny o projekcie "Czym skorupka za młodu - raz jeszcze" EDYCJA 2020-2021 ZOBACZ
REGULAMIN REKRUTACJI "Czym skorupka za młodu - raz jeszcze"
OŚWIADCZENIE UCZESTNIKA PROJEKTU
OŚWIADCZENIE NA TEMAT DANYCH WRAŻLIWYCH
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY DLA UCZNIA
DEKLARACJA UCZESTNIKA W PROJEKCIE
2020-12-21
Ogólna informacja o edukacyjnym projekcie finansowanym ze środków unijnych:
Projekt pt.: Czym skorupka za młodu- uczniowie z 13 szkół kształcenia podstawowego Włocławka podnoszą swoje kompetencje
Projekt realizowany w okresie 01.09.2017- 30.06.2018
Szkolnym koordynatorem projektu jest p. Beata Osowska. Szkolna Komisja
Rekrutacyjna w składzie: p. Grzegorz Malendowicz, p. Ewa Seroczyńska, p. Beata
Osowska, zakwalifikowała 84 uczniów z klas 1, 4, 5 i 6 na poszczególne zajęcia:
- zajęcia rozwijające umiejętności matematyczne (prowadzące: p. S.
Leśniewska, p. K. Nałysz)
- zajęcia rozwijające umiejętności z j. angielskiego (prowadząca p. A.
Demianiuk)
- zajęcia rozwijające umiejętności przyrodnicze (prowadzące: p. W. Krygier,
p. K. Młynarkiewicz)
- zajęcia rozwijające umiejętności z informatyki (prowadzący p. M.
Popławski)
- zajęcia z matematyki (prowadzące: p. K. Nałysz, p. S. Leśniewska)
- zajęcia z j. angielskiego (prowadzący: p. A. Demianiuk, p. K. Kruczyński)
- zajęcia specjalistyczne:
* socjoterapia (prowadząca p. M. Sadowska)
* logopedia (prowadząca p. M. Falkowska)
* zajęcia korekcyjno-kompensacyjne (prowadzące: p. E. Seroczyńska, p. B.
Osowska)
2019-08-28
W roku szkolnym 2010/2011 (od października 2010r. do maja 2011r.) Szkoła Podstawowa Nr12 we Włocławku uczestniczyła w projekcie "Lepsza przyszłość - raz jeszcze" w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działanie 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, skierowanego do szkół publicznych prowadzonych przez Gminę Miasto Włocławek.
Projekt o numerze WND-POKL.09.01.02-04-018/10 był współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Urząd Miasta Włocławek. Instytucją odpowiedzialną za organizację i realizację projektu "Lepsza przyszłość - raz jeszcze" był Wydział Oświaty, Sportu i Turystyki Urzędu Miasta Włocławek.
Celem głównym projektu było wyrównywanie dysproporcji i zwiększenie szans edukacyjnych uczniów i uczennic ze szkół publicznych we Włocławku poprzez opracowanie i wdrożenie kompleksowych programów rozwojowych na dodatkowe różnorodne zajęcia pozalekcyjne w okresie: październik 2010r.-maj 2011r.
W ramach Projektu w naszej szkole odbywały się zajęcia, zgodnie z ustalanym na bieżąco harmonogramem, z dwoma 15-osobowymi grupami uczniów (12 dziewczynek i 18 chłopców):
Uczniowie z klas IV - IVa, IVb, IVc i IVd (zakończenie zajęć 19 kwietnia 2011 r.):
- odbyły się zajęcia z języka polskiego (25 godzin zajęć),
- języka angielskiego (25 godzin zajęć)
- zajęcia ze wsparciem psychologiczno-pedagogicznym (10 godzin zajęć).
Uczniowie z klas V - Va, Vb i Vc (zakończenie zajęć 30 marca 2011r.):
- odbyły się zajęcia z języka angielskiego (30 godzin zajęć),
- informatyki (20 godzin zajęć)
- zajęcia ze wsparciem psychologiczno-pedagogicznym (10 godzin zajęć).
Zajęcia przeprowadzili nauczyciele zatrudnieni w Szkole Podstawowej Nr12 w oparciu o własne, specjalnie stworzone programy rozwoju uwzględniające specyficzne potrzeby tychże uczniów. Szkolnym konsultantem ds. pedagogiczno - monitoringowych Projektu był Pan Grzegorz Poturalski. Oto nauczyciele prowadzący zajęcia:
Poprzez dodatkowe zajęcia i wzmożony wysiłek dydaktyczny zapewniono uczniom możliwość osiągnięcia standardów edukacyjnych na wyższym poziomie, wyrównano dysproporcje edukacyjne, zwiększono umiejętności uczniów w zakresie kompetencji kluczowych: opanowania i doskonalenia w posługiwaniu się językiem ojczystym (zajęcia z języka polskiego), językiem obcym (zajęcia z języka angielskiego) oraz rozwinięto umiejętności związane z technologiami informatycznymi. Poprzez pozalekcyjną formę zajęć (zajęcia odbywały się w godzinach popołudniowych) nacechowaną przyjazną atmosferą zwiększono u uczniów motywację do nauki.
Powyższe cele osiągane były poprzez stały monitoring uzyskiwanych efektów.
Szkolny konsultant przeprowadził 3 ankiety ewaluacyjne wśród uczestników (na początku zajęć, po przepracowaniu połowy przydzielonych godzin zajęć oraz na zakończenie zajęć). Zebrane i opracowane wyniki pozwoliły dostrzec korzystne zmiany jako skutek oddziaływań dydaktyczno-wychowawczych.
Również nauczyciele w ramach swoich zajęć na bieżąco prowadzili testy sprawdzające umiejętności i postępy uczniów ? uczestników Projektu.
Uczniowie podczas zajęć otrzymywali posiłki regeneracyjne w postaci bułki i soku ? łącznie wydano 900 posiłków.
Uczniowie bezpłatnie otrzymali również materiały biurowe: zestaw długopis i ołówek w etui, długopis żelowy, dwa zeszyty formatu A4 i sztywną teczkę ? łącznie 30 wymienionych zestawów.
W ramach Projektu przekazano również niezbędne materiały biurowe w postaci skoroszytów, papieru do kserokopiowania. Zakupiono dla szkoły słownik ortograficzny, multimedialną encyklopedię powszechną. Na poczet zadań realizujących cele Projektu szkoła wzbogaciła się o komputer przenośny, projektor multimedialny, dwa radiomagnetofony i odtwarzacz DVD.
Od początku Projektowi towarzyszyła akcja informacyjna: oplakatowanie sal lekcyjnych, wejścia do budynku szkoły, komunikat zamieszczony na stronie internetowej szkoły.
Pomimo pojawiających się problemów w czasie trwania Projektu w naszej szkole (częste nieobecności na zajęciach niektórych uczniów czy niewłaściwe zachowanie) można jednoznacznie podsumować, że łącznie 120 godzin pracy dydaktyczno-wychowawczej z grupą 30 uczniów w oparciu o program dobrany do ich indywidualnych potrzeb zwiększyło szanse edukacyjne, a tym samym otworzyło przed nimi lepszą przyszłość.
szkolny konsultant
ds. pedagogiczno-monitoringowych
Grzegorz Poturalski